👈 فروشگاه فایل 👉

مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری

ارتباط با ما

... دانلود ...

مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری

مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری(فصل دوم تحقیق)

مشخصات فایل

تعداد صفحات

50

حجم

0/279 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

مبانی نظری رضایت مشتری و وفاداری (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

رضایت مشتری 

2-4-1)تعریف رضایت مشتریان از دیدگاه مختلف 

2-4-2)  مدل ها ی اندازه گیری رضایت مشتری 

شكل2-1) روش های اندازه گیری رضایت مشتری(ملکی،1387 ،ص 27)

نمودار2-1) مدل كانو(ملكی و داربی ،1387،ص 28) 

·        مزایای مدل كانو 

·        2-4-2-2)مدل فورنل 

·                 نمودار 2-2)ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد .(ملكی و داربی ،1387،ص 29) 

·        2-4-2-3) مدل سروکوال 

·        2-4-3)رضایت و وفاداری 

·        2-4-4)جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری

·                             نمودار 2-3) رابطة رضایت و رفتار خرید (دیویس- اسرامك  و سایرین،2007)

·        شکل 2-2)حالت رابطة رضایت و وفاداری(الیور،1999)

·        نمودار 2-4)رابطه بین رضایت و وفاداری (کاتلر و آرمسترانگ،1380)

·               نمودار2-5) رابطة بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش (سالاری ،1383،ص50)

·        2-4-5) ­عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری

·        نمودار2-6) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،2003)

·        نمودار2-7) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،2003)

·        نمودار2-8) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنكِر و همكاران،2003)

·        نمودار2-9) اثر سازگاری و رابطة رضایت – وفاداری (اُح و جانسون،2005)[1] 

·        2-4-6) کیفیت درک شده از سخت افزار

·        2-5)کیفیت درک شده از عنصر تعالی

·        2-5-1)خدمات قبل از فروش

·        2-8)پیشینه تحقیق

·        2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی

·        2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی

·        منابع فارسی

·        ب) منابع غیر فارسی

رضایت مشتری

در جهان کنونی که امکان تولید انبوه کالا و خدمات، زمینه افزایش عرضه در مقایسه با تقاضا را فراهم آورده است، برای تولیدکنندگان راهی جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده و دیگر نمی توان حیطه بازار و عرضه را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد. تجربه نشان داده است، سازمان هایی که از منظر سنتی به مفاهیم مشتری، کالا، بازار، فروش، خرید، رقابت، تبلیغات، کیفیت و ... نگاه کرده و می کنند علاوه برکسب نکردن موفقیت، سرمایه های خود را هم ازدست داده اند. با ظهور اقتصاد رقابتی مفاهیمی چون مشتری مداری و کسب رضایت مشتری، پایه و اساس کسب و کار تلقی شده و سازمانی که بدان بی توجه باشند از صحنه بازار حذف می شوند. 

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بررسی معماری فرهنگسرا Alb’Oru فرانسه مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک­های فرزندپروری متفاوت (سهل گیر، مقتدر و استبدادی) پاورپوینت قانون کار پاورپوینت بتن بیولوژیکال پاورپوینت تحلیل فضای شهری(میدان و خیابان)