👈 فروشگاه فایل 👉

مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی ، خرید اینترنتی

ارتباط با ما

... دانلود ...

مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی ، خرید اینترنتی

مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی،خرید اینترنتی (فصل دوم تحقیق)

مشخصات فایل

تعداد صفحات

37

حجم

0/41 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

مبانی نظری پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی ، خرید اینترنتی  (فصل دوم تحقیق)

مشخصات این متغیر:

منابع: دارد

پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

نوع فایل:wordوقابل ویرایش

پاسخ رفتاری به تبلیغات اینترنتی

برخلاف تبلیغات در رسانه­های سنتی، تبلیغات اینترنتی دارای دامنه وسیعی از انواع متنوع تبلیغات، بر حسب محتوا[1] (مانند تجاری، آموزشی)، شکل[2] (مانند مکان نمایش، اندازه، رنگ) و رفتار (مانند نحوه نمایش تبلیغات، زمان­بندی نمایش تبلیغات) می­باشد. در حال حاضر تبلیغات اینترنتی تبدیل به یکی از مهم­ترین اجزا طراحی وب­سایت­ها شده است. واقعیت این است که محیط­های اینترنتی مانند وب­سایت­ها با تبلیغات اینترنتی، تاثیر قابل توجهی بر پاسخ­های شناختی، احساسی و رفتاری دارند (دایلی[3]، 2004؛ اروگلو و همکاران[4]، 2001).

سه نوع مختلف از پاسخ­های مصرف­کنندگان (شناختی، احساسی و رفتاری) به محرک­های محیط آنلاین، شناسایی شده است (کیم و همکاران، 2012). در مقایسه با پاسخ­های رفتاری، پاسخ­های شناختی و احساسی غالبا در مدت زمان کوتاهی بعد از در معرض قرار داشتن[5] کاربر با محیط اینترنتی رخ می­دهد و می­تواند به سادگی بر پاسخ­های رفتاری اثر بگذارد. پاسخ­های رفتاری به مجموعه فعالیت­هایی مربوط می­گردد که کاربران در طول و یا بعد از روابط متقابلشان با محیط خارجی از خود بروز می دهند (تنگ و همکاران، 2011).

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت تنهایی اگزیستانسیال چیست پاورپوینت بررسی انرژي بيوماس پاورپوینت نظریات شخصیت پاورپوینت پیامد های اقتصادی و تئوری اثباتی حسابداری پاورپوینت گوتیک در انگلستان